Fashion/Samenwerkingen/Trends

Petit Bracelets

IMG_1156.JPG
TREND GESPOT: Al een tijdje is het hip om veel dunne armbandjes met elkaar te dragen. Come-Moda vind dit een super leuke trend! De ‘Petit Bracelets’ zijn hele dunne armbandjes die je heel goed met andere armbanden kunt combineren. Naast mijn horloge draag ik vaak nog armbandjes, om mijn accessoires compleet te maken.

10717427_10204986016794233_1165444406_n

Ik heb laatst dunne armbandjes gekocht op de fashion sid/te of jewellery; My Jewellery, De site verkoopt vooral accessoires, denk aan kettingen, armbanden en oorbellen. Naast het eigen sieradenlabel My Jewellery staat de webshop voor on-trend accessoires geselecteerd in binnen- en buitenland. De collectie wordt met veel zorg samengesteld aansluitend bij de herkenbare kleurrijke My Jewellery stijl. My Jewellery is ook te krijgen bij verschillende verkooppunten in Nederland!

CATEGORIE BANNER_2

Mijn oog viel al snel op de pagina armbanden. MY Jewellery heeft wel 244 armbanden, super veel. Aangezien ik zelf vaak trends volg, doe ook mee aan de petit bracelets trend. Ik werd spontaan verliefd op de armbandjes Flawless & Love. Dit zijn armbandjes die je leuk kunt dragen naast je horloge en je andere armbanden. De armbanden bevatten zoals de titel van de armbanden al zegt een quote.
IMG_1170.JPG
Come-Moda laat je zien hoe je de armbandjes leuk kunt combineren! Denk er aan, “More Is More”. Dus des te meer armbandjes, des te beter, hipper en leuker.

Wat voor bandjes draag jij het liefst?

IMG_9983.JPG

5 thoughts on “Petit Bracelets

Plaats een reactie